Bland hippies i Byron.

Nu ar vi i Byron bay. Man skulle kunna beskriva den som hppiestaden nr 1. Manga alskar denna lilla stad, som bestar av manga sma butiker, terapishopar, well-beeing centre, yogacenter och nagra surfbutiker. Har ar minst var tredje person hippie, gar i smutsiga eller trasiga klader, har dreadlocks, och det verkar som att den som bryr sig minst vinner. Vi har skrattar manga ganger idag for hur folk igentligen ser ut har, det ar helt otroligt! Men det ar valdigt vackert runtomkring har, gront o skont, varmt i vattnet och grym surf! Jag, emma har idag kopt mig en alldeles egen surfbrada! Det var pa tiden. En 8,2 longboard, beg och sjukt bra pris, sa det var bara att sla till! Testade den i eftermiddags och det kandes mycket bra sa nu ska jag nog kunna lara mig och sa smaningom kanske Jake far en kompanjon ute bland dom stora vagorna. :) Just nu sitter vi hemma hos Dave, en kille som Jake traffade i Indonesien nar han var ute pa battripp. Han bor i en kollektivliknande lagenhet med ca 13-20 pers, ingen vet riktigt sakert.. haha, typiskt har i Byron, ingen vet, ingen bryr sig.. Men vi klagar inte. Gratis internet, tv och en skon soffa. haha, har blir vi nog sittande ikvall! Imorgon blir det nog surf, lite solning pa stranden och spanande pa delfiner (vi ser sa sjukt manga varje dag, dom ar overallt har och nara stranden med, underbart!) Vi onskar ni kunde komma hit pa besok! Den som kommer forst pa besok ska fa ett fint pris, vi lovar!! =) Ta hand om er, och njut av livet. Det gor vi. Karlek

Kommentarer
Postat av: syster anna

wow! vilket liv och vilka människor ni får möta! :) vad jag önskar att jag bara tog mina sparslantar, skippade uppsatsen och satte mig på nästa flyg till byron, köpte en surfbräda, skaffade dreads och njöt av havet med er!

2010-05-11 @ 19:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0