Äntligen fick ja se dom!

Hej familj och vänner där hemma!

Vi har haft en skön och varm förmiddag på stranden i Evans head där vi nu är, ca 4 mil från Byron bay.
Jakob har fått surfa stora och roliga vågor och jag har fått en lång och härlig powerwalk på stranden. Men det bästa kom senare, då jag ÄNTLIGEN fick se delfiner!! Jake hade sett massor när han va ute och surfade så vi gick iväg till en pir när han kom upp, och visst, där var det några som simmade bland surfarna! Så häftigt! Imorgonbitti ska jag nog ta med kameran och morgonkaffet och sätta mig på piren och hoppas på att se många, många delfiner.

Vi blir nog här en natt eller två, riktigt härligt ställe, solen är stark och vattnet är riktigt skönt så vi tänker inte stressa härifrån.
Dessutom har vi ingen större stress. Vi tänker och grubblar fortfarande så det knakar hur och vad vi ska göra senare, om vi ska skaffa jobb och hur det ska bli, men än så länge vet vi inte.. Ärligt talat är vi inte helt sugna än på att börja jobba, men så småningom blir vi tvungna.. Vi har nästan bestämt att det nog blir i Sydney, så efter vi har hälsat på Jakes kompis i Surfers Paradise och åkt runt lite där kommer vi nog åka tillbaka till Sydney. Men när den dagen blir får vi se! :)

Nu ska vi åka och storhandla!
Saknar er ALLA!
Kramkram


Kommentarer
Postat av: syster anna

Saknar er med!

Kärlek

2010-05-07 @ 09:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0