Great Oceans Road.

Hej alla där hemma!!
Vi mår toppen och har det galet bra!

Nu är vi på roadtrip med vår husbil som vi har hyrt i 12 dagar. Just nu befinner vi oss i Warnambool, en liten håla, som alla andra ställen här, men med ett fantastiskt Mcdonalds som har gratis internet! ;)

Så fort vi kommer till Adelaide lägger vi upp lite bilder! Vi har tagit massor av bilder på alla vackra ställen här! Och på alla djur.. Som tex. alla KOALOR vi såg igår! Äntligen! =)

Men mer om det sen. Nu ska vi dra vidare för att hitta nånstans att övernatta!
Hörs snart!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Jam

Gött.....såg nu att det är en WCT på Bells Beach 30 mars - 10 april. Antar att Jake inte missat den infon;)



Ha de fint. puss

2010-03-22 @ 17:00:56
Postat av: Hanna

Härligt härligt! :)

Här hemma så har jag äntligen fått klartecken att jag får hyra ut min lgh när jag är i Amsterdam så det e skönt! Snöade idag igen men det smälte på direkten! Hälsa koalorna och surfpojkarna! <3

2010-03-22 @ 19:12:57
URL: http://hannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0